Google.Translate

2012年7月8日 星期日

袁國強拒承諾不推23條 2012-07-08

曾任廣東省政協的新任律政司司長袁國強昨日再三強調自己沒有政治任務,不過拒絕承諾任內不再提出釋法,同時沒有表明任內不為《基本法》23條立法。
未能保證不釋法
袁國強昨日出席電台節時保證:「我一定會用中立嘅態度去履行我嘅職責,我會畀最中立、最中肯嘅意見畀特區政府,就算涉及到內地嘅嘢,我諗我哋要做嘅就係根據番香港嘅法律去辦事。」
袁國強雖然在節目中認同盡量減少釋法是正確方向,稱就算如雙非問題,也希望盡量在本港司法體系內解決,但他拒絕承諾不釋法:「如果我就咁開一張空頭支票話完全唔釋法,其實我作為一個大律師、作為律政司,喺法律上面個角度嚟講,我自己覺得係講唔通嘅。」
此外,袁國強亦沒有表明現屆政府不會為23條立法,認為政府做事有先後援急,現時要先處理民生問題,卻又留有後路稱「某情況下要有勇氣承擔政治責任」,「完全永遠唔做,唔係現階段可以貿然講嘅事情」。袁國強更暗示若將來要推行立法,「非常廣泛嘅諮詢少不免,冇諮詢、冇可以接受嘅草案,對政府、市民、中央都唔係好事」。

來源轉自:
《蘋果日報2012-07-08日》
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)

沒有留言: