Google.Translate

2017年2月27日 星期一

資深警官:一哥兩面不是人

★一個庸庸碌碌的海關人員竟可當上警賊一哥,這只怪垃圾特首梁振英的陰(暗下主張,非筆誤)點,警隊多年來辛勞建立的威信,由梁振英這屆凸獸起用曾偉雄及盧偉聰後開始崩壞,威望蕩然無存!


■盧偉聰昨刻意迴避傳媒提問。
警務處處長盧偉聰昨出席青年活動時,大批記者追問警務人員集會醜聞,他一概充耳不聞。作為警隊之首的盧偉聰自本月18日學警結業禮回應七警事件後,至今再未有就3.3萬人警方「集會」訴求、民間要求警隊道歉及猶太人論公開親口回應。多名來自不同職級的警務人員批評,盧在處理今次警隊危機表現軟弱,形容「一哥」目前處境兩面不是人。
來自不同職級的警務人員不滿盧偉聰處理今次警隊危機表現,「佢早前同傳媒講一個同事犯案都好傷心,又話對七警被判囚兩年心情非常沉重,『會同同事一齊面對、一齊克服』,我哋真係好想問吓一哥『你傷心完未?跟住你會點做?』我哋唔係要冠冕堂皇嘅說話,我哋要部門實質支持!」

「佢個個都唔想得罪」
據了解,在今次七警事件中,警隊職方多次要求警隊高層「站喺職方立場」,公開支持就侮辱公職人員罪立法,「一哥如果唔獲得3萬名夥計支持,佢就好難繼續做落去」。但另一方面,社會輿論大多認同法庭對七警的刑罰,亦對警隊公開支持犯法的同袍十分反感。有資深警官指盧風格是希望做到面面俱圓,與前任一哥曾偉雄的強硬鷹派風格有別,「佢(盧偉聰)個個都唔想得罪,咪搞到兩頭唔到岸,兩面不是人」。
■記者謝明明

來源轉自:
【2017年02月27日訊】
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。所有評論非本站立場,有疑似影射幸勿對號入座。)
【其他.相關】:
☆共產黨必亡☆

沒有留言: