Google.Translate

2015年5月13日 星期三

【政改方案】反政改人數增 范太:民意有起有落



(羅君豪攝)
對於近期有政改民調顯示支持與反對政改的民意差距收窄,反對政改的市民增加。全國人大常委范徐麗泰相信原因「好難講」,認為「民意就有起有落」,正如上月底進行的民調也顯示,有63%受訪者希望立法會通過方案。
她又舉例指「譬如今日有人講咗一啲說話或者做咗多啲嘢,啲市民睇到咗唔鍾意,而嗰啲說話同佢做嘅事同政改有關,咁於是又會跌一跌」,相信距離政改表決尚有時間,最終結果「大家睇囉」。
至於支持政改的人減少是否與官員落區有關,范太稱「你話邊個做得啱、邊個做得錯,咁佢哋自己都會評估,亦都會調整佢哋嘅策略」,但相信官員都已盡力做,是一個好開始,又稱官員與議員不同,議員較為習慣落區。她續指,以往支持政改的民意能試過接近60%,但相信按目前情況看,超過70%的機會並不樂觀。

來源轉自:
2015-05-13
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)

沒有留言: