Google.Translate

2012年7月13日 星期五

梁家班醜聞越爆越有,中央震怒?

景鴻按:唔震怒就假啦,影衰晒中國共產黨,睇下老共的官員貪都暱埋一堆貪都無事(衰埋一堆,物以類聚),(掩著心口)痛苦地喊:梁振英...你...你...你..哎
發展局局長麥齊光被揭呃租津,被廉署拘捕兼倉卒辭職,除了震動香港政壇外,有政商界人士透露,內地「中間人」也主動接觸「收風」,對梁班子上任僅12日,醜聞越爆越有,令中央顏面無存外,梁面對危機又顯得束手無策,除了令中央挺梁人士感失望與無奈,也開始對梁能夠挽回民望失信心,相信會令「雙失」中央加快部署應對方案,包括「替補」特首的 Plan B部署。
官方新華社昨午發稿,除了報道麥齊光辭職,也報道了廉政公署拘捕了一名特區政府決策局局長、一名政府部門助理署長及另外兩名人士,懷疑他們申領政府房屋津貼時涉嫌違反《防止賄賂條例》。
對梁振英能力失信心
有政商界人士透露,今次麥齊光涉嫌違反《防止賄賂條例》而辭職,對中央來說,嚴重性遠高於之前僭建醜聞,「之前領導人指令特區新政府要廉潔奉公,話口未完就有新班子官員俾廉署拉,你話中央顏面何存?」
據他接觸的內地「中間人」,對梁班子的醜聞「一單大件事過一單」,無不感失望與無奈,「局長係梁振英向中央推薦,單係用人不察呢條罪,已經令好多人對佢好失望」;甚至有人對梁處理危機無方覺得氣憤,「佢哋(內地中間人)見到梁班子醜聞爆完又爆,完全做唔到嘢,覺得好氣憤,質疑佢能力好有問題」。
另一名政界人士指,他從與「中間人」對話中,感到某些挺梁內地官員,也開始對梁能夠在未來幾個月挽回民望失去信心,「佢哋開始覺得梁班子出咗狀況,唔係咁易解決、甚至係解決唔到」,因此他相信會令中央加快思考應變,「應該睇多一兩個月,如果仲冇起色,中央就要諗應變替補方案」。

來源轉自:
《蘋果2012-07-13日》
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)

沒有留言: